Мета вивчення дисципліни – це формування знань про підприємницьку діяльність фірм, які займаються інформаційним бізнесом, а також, набуття практичних навичок із питань використовування інформаційних технологій для ведення бізнесу.
Задачі вивчення дисципліни – це вивчення теоретичних засад формування інформаційного суспільства; набуття практичних умінь і навичок організації бізнесу в інформаційній сфері економіки, обґрунтування доцільності створення різних організаційних форм інформаційного бізнесу.
У результаті вивчення дисципліни студенти повинні:
Знати: теоретичні основи використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для ведення інформаційного бізнесу, методологію побудови різних форм інформаційного бізнесу.
Вміти: обґрунтовувати організаційні форми інформаційного бізнесу, та створювати програмні продукти для ведення інформаційного бізнесу.
Перелік тем:
- Інформаційна економіка і перехід до інформаційного суспільства.
- Інформаційна політика України та розвинутих країн.
- Інформаційний бізнес (ІБ) і тенденції його розвитку.
- Поняття і закони розвитку інформаційного виробництва.
- Інформаційний ринок і механізм його функціонування. Правові засади підприємництва та організації власної справи в інформаційній сфері економіки.
- Франчайзинг, маркетинг, е-трейдинг як спосіб організації власної справи в інформаційному бізнесі
- Організаційна структура фірми в ІБ.
- Виробнича система фірми інформаційного бізнесу.
- Ергономіка та організація виробничого середовища інформаційної фірми.
- Організація маркетингової діяльності в інформаційному бізнесі.
- Планування підприємницької діяльності та презентація фірми інформаційного бізнесі.
- Організація та порядок розрахунків зі споживачами інформаційних послуг, товарів.
- Види економічної діяльності в мережі Інтернет.