Факультет інформаційних технологій ‒ структурний підрозділ Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Він створений у 2013 році (наказ ректора Університету від 20 листопада 2013 р.) і є наймолодшим факультетом Університету.
Мета створення факультету: виведення Київського національного університету імені Тараса Шевченка в лідери з підготовки фахівців у галузі інформаційних технологій.
Місія факультету: підготовка висококваліфікованих фахівців, здатних до розв’язання складних задач у сфері інформаційних технологій, проведення системних фундаментальних досліджень та здійснення експериментальних розробок для інформатизації суспільства.
Навчання на факультеті здійснюється за такими спеціальностями:
- 121 «Інженерія програмного забезпечення»;
- 122 «Комп’ютерні науки»;
- 125 «Кібербезпека та захист інформації»;
- 126 «Інформаційні системи та технології»;
- 172 «Телекомунікації та радіотехніка».
Випускники бакалаврату можуть продовжувати навчання в магістратурі за наведеними спеціальностями, а випускники магістратури – в аспірантурі, здобуваючи науковий ступінь доктора філософії.
Підготовка фахівців здійснюється за принципом органічного поєднання класичної фундаментальної підготовки із набуттям інноваційних практичних навичок.
Основна увага приділяється системній підготовці студентів у сферах:
- теорії та практики програмування;
- прикладних інформаційних систем;
- безпеки інформаційних систем і технологій, застосування сучасних методів і засобів технічного, криптографічного та стеганографічного захисту інформації;
- цифрової інфраструктури управління підприємствами;
- мережевих та інтернет технологій;
- систем та інфраструктури Інтернету речей;
- інтелектуальних систем майбутнього (у тому числі роботів, систем природномовного спілкування, нейромережних систем тощо);
- інтелектуального програмування;
- управління ІТ компаніями на основі інноваційних проектів, старт-апів та бізнес-аналітики;
- інтелектуалізації цифрових трансформацій суспільства, а також інших суспільно значущих фундаментальних та прикладних досліджень.